Tjoff tjoff...

... nu är helgen snart här vilket innebär för min del kurs. Jippi! Har verkligen sett framemot det här i snart ett helt år - debuterar nämligen som distriktsinstruktör på kursen i Piteå. Håll tummarna för mig :)

Idag har varit en bra dag. Elias var inte så hemskt ledsen imorse och han har fått vara med de stora pojkarna på skridskobanan. Han sken som en stor sol när han berättade att han minsann fått gå skridskoskolan. Jag blev oerhört glad! För någon vecka sedan utannonserade dagis att de skulle ha skidskola och jag peppade Elias en HEL vecka och när dagen kom... fick han inte vara med! det var endast till för de stora barnen. Fatta?!?! Jag som till och med hade frågat personalen om det var okej och de svarat att det var det. Elias grät jättemycket den kvällen. Idag var det andra bullar, han kunde knappt sluta prata om det när han skulle gå och sova. Han berättade även att en av fröknarna på dagis blivit arg på honom. Elias och Oscar avvek från gruppen när de gick till rinken. Han ångrade sig och har lovat att säga förlåt till den ansvarige fröken imorgon. Det lär han göra om jag kommer ihåg det.

Imorgon är det F R E D A G! Sååååå himla skönt. Snörugby står bland annat på schemat. Det är tur man har världens bästa jobb, annars skulle jag inte ha så kul på jobbet varje dag :)

Nu ska jag plugga lite EU.

K R A M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback