Strålande sol och -10

... det är då man stänger in sig i Arcus för att döma lite fotboll... Tyvärr! MEN dagen har svischat förbi och nu är det häng (LÄS: sova) i soffan som gäller.

Elias fick följa med på Fs hockeymatch och det gillade han... Han besökte sekretariatet, motståndarnas bås, omklädningsrum etc etc. Det var inte en lugn stund :) Jag är glad att jag har ett lååångt tålamod. Hoppas Elias inte är i närheten när det brister MEN nu är jag ju vuxen och kan ta ansvar för sånt.

Imorgon ska E. på bio med sin pappa och se prinsessan och grodan. Förväntningarna är stora. Så stora att E. legat EN timme i sängen för att prata om hur Alvin och gänget var (den såg vi också på bio). Speciellt om hur tjejerna blev stjärnor fast de inte ville. Mamma - hur kunde de bli stjärnor när de inte ville det? Varför var den där mannen dum? Vad svarar man på sånt, som förälder och vuxen?!??! Jo, man drar någon vit liten lögn ibland men håller sig så nära sanningen som möjligt. Stackarn blir ju knäckt om jag säger det finns elaka människor.

Soffhäng var det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback