Checklista!

Historia - snart klar. Jag hade ingen aning om att Gustav Vasa hade ett gäng med ungar. Minst sju, tror jag det var. Trodde han bara hade tre (prinsarna) MEN nu har jag lärt mig att han hade flera döttrar.
EU - fattar nada, måste be någon vettig om hjälp. Förslag? Tror banne mig jag ska ringa EU-upplysningen, de borde ha fullständig koll.
Recept för fikat imorgon - klart. Vad tror ni om kladdkaka med vispad grädde och jordgubbar. Mjuk chokladkaka med vanligvisp. Smarrigt värre :)

Elias i säng - JA! Något senare än vanligt MEN det kröp fram att han sovit på eftermiddagen. Det får inte ske - då somnar han inte på kvällen i vettig tid. Tur det inte var min läggning ikväll :) Får man säga så...?

Nu S.Y.T.Y.C.D och sedan sängen. Sovmorgon + provtagning imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback