Inga bilder tyvärr...

Det har varit lite dåligt med fotograferanddet här på sistone. Vet ej vad som tagit åt mig :) Det ska bli skärpning.

Igår var vi och firade mormor. Hon fyllde ju år i tisdags. Vi skickade Elias med mobbe Stefan under dagen till Boden. JAg åkte och dömde fotboll och Tommy påtade på ute. Efter matchen kastade jag mig i bilen och vi brummade snabbt som attan till Boden. Det bjöds på supergod middag och ännu godare efterrätt. Elias var i sitt esse hela kvällen MEN strax bakom åtta blev han dyngtrött och vi brummade hemåt. Vi gjorde dock ett stopp i Sävast hos gammelmormor, vi fick en blomuppsättning att ha på bron. TACK mormor och Tatte + gammelmormor och Sigge för allt.

Idag har vi varit till Rattemuff och hälsat på. Han hade blivit sååååå stor. Rasmus sov när vi kom dit, vi hann bli bjudna på lunch, äta tårta och leka. Elias blev mer och mer rastlös. Till slut tog han tag i saken och väckte Rasmus. Han blev inte så jätteglad men det blev bra ändå. Han hade då sovit i över tre timmar. Elias tackar för de goda hallonen som han fick...

Vi brummade sen iväg till farmor där det bjöds på palt. Det var så gott. Elias åt en och en halv. Sedan fick pappa och farbror Göran hjälpa farmor att byta sovrum.

Jag åkte sedan iväg till Hertsön för att hålla del 2 av en domarutbildning, som jag påbörjade förra helgen. Jättekul! Hade endast fyra otroligt motiverade killar - KUL!

Sverige förlorade bronsmatchen igår, tyvärr! Jag sov hela matchen så jag ska inte säga ngt...

Nu ska jag glo på TV. Har tyvärr halsont och är snorig. Imorgon är det utvecklingssamtal på dagis. Hoppas de har laddat, för det har jag!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback