Hej hopp!

Imorgon bär det av, vi flyger ner till Sthlm för att träffa tjockisen som inte är tjock ngt mer :) Hon eller rättare sagt DE fick en liten pojke... Idag har jag å Elias shoppat till lillbebben samt sprungit ärenden på stan. Jag har körförbud på bilen, eftersom ngn glömt beställa tid. Vi tog bussen, det gröna alternativet och Elias var exalterad HELA resan. Om han tkr det är såååå roligt att åka buss måste vi definitivt göra om det fler gånger. Billigt är det ju också, alla med barnvagn åker gratis i den här stan.

I övrigt händer det inte så mkt. Det har varit Valborg och vi var på majbrasa. Elias var inte intresserad, han ville bara äta grillad korv. Han är fortfarande lika glad i mat :)

Igår hade vi storstädning av min bil, vilket resulterade i att när farmor dök förbi, började hon också städa sin bil :) Gammelmorfar kom förbi på besök, mormor och Hasse svängde också förbi... Trevligt trevligt. Mormor hade med sig en påse kläder till Elias, allt skulle provas på en gång. Lite klädtokig - behöver jag oroa mig? Vi hann även med att se morfar och Mona-Lis köra motorcykel i vad som kallas för majrundan. De kör runt fyrkanten dvs. Luleå - Boden - Älvsbyn - Piteå.

Nåja, hoppas ni har det bra! Vi har det supermysigt. Jag och Elias har varit lediga idag och vi har bara myst, trots att vi varit på stan. Det vi funderar över nu, är vilken barnvagn som ska med imorgon MEN det hinner vi säkert lösa. Elias har rethosta, speciellt på kvällen och natten. Får se hur flygresan går imorgon, är han som jag kommer det kännas i öronen. Vi får hoppas han ärvt öronen och dess innehåll från sin far :)

image287
Elias och pappa vid majbrasan.

image288
Majbrasan har precis tänts...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback