Elias...

image318
... har åkt till mormor och Hasse. Dagis har kompetensutvecklingsdag imorgon, vilket innebär att de allra flesta barnen är lediga. Elias får då vara ledig med mormor. Det är otroligt snällt! Har stor saknad just nu...! Vill inte att han ska sova borta ngt mer nu på ett tag - lessen mormor!

NÅJA - imorgon kommer hon med honom till jobbet och sedan åker vi hem tillsammans :)

Har i övrigt tvättat, städat och plockat rent allmänt. Har hunnit döma fotboll, cyklat dit och hem. Känner mig supersmal... Hahahah. Imorgon börjar jag med mina piller. För er som inte hört innbär det att jag ska käka piller och dricka ngn geggamojja i 30 dagar. Man ska tydligen gå ner i vikt utav helsike :) Vi får ju se vad det ger ... Kommer garanterat säkert vara skitsur och arg, så hav förståelse.

Nu ska jag lata mig framför TV:n med GOTT samvete.

KRAM och glöm inte att säga till de ni har nära hur betydelsefulla de är för ER!

Kommentarer
Postat av: GÅRDSROMANTIK

Men visst saknar man dom direkt dom lämnat huset! Mormor vet nog hur det är.

Hälsningar Maud


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback