Betygen är satta!

SÅÅÅÅÅ SKÖÖÖÖÖNT! Äntligen - all stress rann av mig igår 11.59.33 för det var då jag skickade in mina betyg. Är rätt nöjd med resultatet. Har säkert satt fel på ngn men det går att ändra, hoppas jag. Måste kolla med chefen :)

Veckan som gått har gått i ett rasande tempo, skyller på jobbet. I måndags fick Elias vara ledig från dagis och följa med på leklandet. Mina elever hade sin avslutning där... Det var superkul! Elias lekte i FYRA timmar, jag hade 60 barnvakter med mig - kan det bli bättre? Efteråt sov han i flera timmar, vilket gjorde att hela kvällen blev konstig. MEN vi hade kul.

Igår hämtade mormor Elias på dagis och tog honom till Boden eftersom vi hade fest med jobbet och Tommy har börjat med vår veranda. Så nu när ni kommer och hälsar på kan vi sitta ute. Det kommer bli jättemysigt. Den är snart färdig! Tommy har lovat att den ska vara färdig imorgon, vi får se hur det blir med det. Han håller på där ute än... Jag ska gå och sova snart.

Idag har jag även dömt fotboll. Det blev en ganska stillsam fest och jag for hem med 21-bussen. Trist att sitta på jobbet HELA dagen och HELA kvällen. Behövde verkligen sova eftersom veckan varit oerhört pressande. Efter matchen brummade jag iväg till mamma och Hasse för att hämta Elias... Han blev så lycklig! Min lilla prins! När vi sedan kom hem väntade moppa och Mona-Lis, ngn blev lycklig!

Imorgon ska jag döma fotboll igen - det är så himla kul! Synd att man tränat så lite, MÅSTE TRÄNA!

Det är ungefär vad som hänt. Nu blev det en snabblogg, ska försöka ta mig i kragen och få in några bilder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback