LEDIG!

Det har gått exakt 17 dagar och jag har inte uppdaterat.... Hmmm. Det lär nog inte bli oftare i sommar heller. Nåja - vi är i alla fall lediga nu och igår var vi på stan och firade. Nör jag säger vi = Elias och jag. Tommy får slita fyra veckor till innan han får semester.

Detta är våra ledighetsprojekt
- Göra gräsmattan grön. Nu ligger det en massa jord och sten...
- Köpa ute blommor till vår fina altan, som Tommy byggt.
- Fira Elias 2-årsdag
- Åka till Kolmården - eller hur Tommy!?!

Sedan har vi flera småprojekt MEN det är inget vi behöver nämna nu, det får vi ta eftersom. Nu står Elias här och säger "sluta data mamma". Det innebär att jag nu måste avbryta annars kommer han att stänga igen locket.

Ha det gott! Jag lovar att återkomma snart med bilder!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback