Snart är min bebbe 2 ÅR!!!

Kan ni fatta?!?!? Har ingen som helst aning om hur det här gick till. Nu är det alltså exakt TVÅ år sedan, jag låg på sjukhus och hade jätteont... Jag kommer knappt om jag hade ont men det gjorde troligen det. Elias föddes 16.45 den 9. Akut kejsarsnitt. För er som undrar har vi ingen tvåa på gång (eller fyra) beroende på hur vems perspektiv man väljer att titta ur... I dags läget har vi då inte tid med någon fler eftersom Elias tar ALL tid... men men man vet aldrig vad framtiden visar. Jag vet att jag definitivt vill ha fler barn, gärna två till! Tommy är nog rätt mättad - eller?!?!? Det är bra att träffa många bebbar, då blir Tommy jättesugen på bebis. SKAFFA många barn ni som befinner er i min närhet. Men gör det inte nu, jag vill nog vänta ngt år till.... Förresten vet man ju inte om man kan få fler barn. Det är ju ett rent lotteri!

Nåja, slut svamlat om det här nu. Ska visa lite bilder på vad vi pysslat med under denna sköna lediga tid. Fattar ni att jag är ledig FEM VECKOR till!!!!


        
1. Elias och farbror Göran är på prommis.
2. Kollar tempen i poolen. Det har ju inte varit ngt riktigt badväder - SOLEN kom fram!
3. Matbild.
4. Elias och jag räddade en nyckelpiga och det är den han pekar på.


Elias med kusselinen Alva.

   
Playdate i lekparken med mobbe Stefan.

Det är lite som hänt... Mer kommer när tid finns.

KRAM  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback