Nu är ELIAS två år...!

Gårdagen gick av bara farten. Det började med att Elias hittade alla sina paket som han prompt skulle öppna... KUL start! Han fick öppna ett och nöjde sig med det ett par timmar... Morfar kom på motorcykeln vid lunch och hade med sig ett pkt. Lycka! Efter det sov vi ett par timmar, fixade middag - sen kom hela tjocka släkten och huset blev fullt. Elias fick öppna våra pkt innan middagen och ögonen var stora som tefat. Skottkärran blev snabbt en STOR FAVORIT! Tack alla för traktorer, lastbilar, kläder osv. Hasse och mormor kom med ett elektriskt tåg och det lektes med detta tåg halva natten. Klockan var efter 22 innan han lade igen sina ögon för natten. Inte sov han ngt längre för det - knasiga unge. Han stod imorse vid sängen och sa mamma dricka. Då var det bara att kliva upp och döm om min förvåning när tåget snurrar runt efter spåret. Undrar hur länge han varit uppe.

TACK alla för alla fina presenter...!

Idag har vi varit ute och lekt med alla barnen på gatan. Elias blev ratad av de stora pojkbarnen... Han blev lite deprimerad och vill gå in MEN så kom han på att han kunde gå till nästa granne. Det var skönt att vara ute men vi var ganska trötta. Mormor svängde förbi för en bebbedos... De lekte och lekte och lekte lite till. Elias blev sååååååå trött. Vi vilade efter lunch ett par timmar. Det var nog skönast för mig. Jag älskar att sova! Kan sova vart som helst och när som helst, det har jag ärvt efter min mamma.

Rasmus med bihang har varit här. Elias var inte lika exalterad som han brukar men det kan bero på att han har så mänga nya leksaker att leka med. MEN jag fick hålla Rasmus och han trivdes ganska bra.... han somnade! Jag blir en bra barnvakt :) Rasmus hade vuxit - ENORMT MKT! Det är ju inte ens två månader sedan vi träffades sist... Kan inte fatta att tiden gått så fort. Ska boka resa till Sthlm snart, måste bara kolla så att de är hemma...

Tilde och hennes mamma + kusin kom också förbi. TREVLIGT! Tilde har blivit så enormt härlig, en riktig tjej. Kommer säkerligen att bli en tjej med attityd. Hon puttade Elias så att han blev rädd för henne. Det gick över ganska fort.. Sen jagade de varandra runt en stund och det var så härligt att se. Tänk att de har känt varandra ända sedan de låg i våra magar.... 

TACK RASMUS OCH TILDE  för superfina paket!

Har tyvärr inga bilder än men de kommer... Måste hitta sladden :) KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback