Lägger in de bilder jag har i datorn :)

       
1. Elias är bara för söööööt!
2. Plåster är hans grej! Det ska vara Batman, Disney - det duger inte med några vanliga.
3. Monster är också ngt som vi pratar om varje dag. Vi måste kolla under sängen innan han ska sova och är det ngt där under skriker vi BUUUU. Han vill höra monstersagor men det får han inte eftersom han då får svårt att sova...


Pratar med morfar...

        
Heldag på Hägnan med Tilde. Jag rekommenderar er med småbarn att åka dit. Det var inte speciellt bra väder den dagen men det fungerade med våra barn. Kan tänka mig att det blir för hett om det är riktigt varmt ute.

  
Elias får prova spela X-box. Vet inte vad jag tkr om att han vänjer sig redan.... Måste fundera. Just nu är det i alla fall väldigt gulligt när han sitter och försöker spela. Enorm koncentration.

     
Ett besök på Tommys jobb renderade i lite truckkörning. Notera att Elias har tungarn rätt i munnen.

        
Drömmen gick i uppfyllelse när Elias fick kliva in och SITTA i en lastbil. Snacka om att bli mallig :)


Lite traktorkörning med pappa...

  
Elias är alltid sååå himla glad när han får åka till Tommys jobb. Det är rena himmelriket!


En dag har vi hunnit med att bada. Då bar det av till Boden och Björknäsbadet. Mobbe Stefan och mormor fick äran att följa med. Det var härligt. Jag kunde ligga och sola en liten stund, läsa och mysa. Elias badade hela tiden MEN bäst tyckte han om att duscha varmt när badandet var slut... Glassen var god!

        
1. Elias dummar sig med badringen.
2. Dusch med mobbe Stedan. Skönt sa Elias.
3. Paus för glassätning, efter lång stund i vattnet.
4. Min lilla kille och jag.







Vi var på begravningen eftersom min farbor fick lämna jordelivet alldeles för tidigt. Endast 59 år gammal. Sänder en tanke till hans närmast anhöriga. Elias var med på begravningen och muntrade upp stämningen något för alla. Min pappa var nog gladast av alla för det. Det var en oerhört vacker stund i kyrkan och jordfästningen var fin. MEN begravningar är jobbiga!

Kommentarer
Postat av: Kusin fia

GRATTIS GRATTIS till stora Elias. Jag har haft världens dåligaste minne och tid att höra av mig - dåligt av mig.

Jag ska ringa nånting i veckan och höra hur ni mår.

Fler bilder:) det gillar jag. vad söt han är och va snygg han kommer bli när han blir stor. ojoj!

Hoppas vi ses snart!!

KRAAAAMAR

fia

2008-07-13 @ 23:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback