Hej!

Imorgon brummar vi iväg till Lycksele och djurpark och vattenland. Fick inte som jag ville - åka till Kolmården - men Lycksele är ju nästgårds. Endast 30 mil! bort.

Elias vaknade precis för en liten stund sedan och pratade om björnar. Kan hänga ihop med att hans farmor såg en björn i går kväll (hon var på väg hem efter att ha besökt en väninna ute i skogen - kom det upp en björn på vägen - ... och vi ska ju se björnar på djurparken :) Det är bestämt att vi ska sova en natt men om jag får bestämma så blir det nog två.

Igår gjorde jag debut som HD på fotbollsplanen. Det gick hyfsat, det var inte det bästa jag gjort i min karriär men det var inte sååå dåligt heller. Det är inte alltid man får blåsa straffar men det fick jag igår i 88:e matchminut. Skitkul! Solklar straff dessutom, annars hade jag inte blåst...

Idag har jag och min lillebror varit ut i bärskogen för att plocka hjortron och gissa hur det gick. Vi fick tag i FEM stycken...! Fattar ni så dåligt bärår det måste vara i år. Nåja, vi fick i alla fall tag i ett par liter blåbär och brorsan säger att det är hjärnans bästa vän. Så nu ska det tuggas en massa blåbär!

Elias polare Kevin med bihanget mamma har varit förbi en sväng och det är såå skönt att få veta att min unge inte är den jobbigaste i världen. Det finns de som har det exakt lika jobbigt som oss. Det skiljer endast ett par dagar mellan Elias och Kevin. De är så söta när de leker tillsammans eller det kan vi ju diskutera, leker på egen hand, brevid varandra - hur gulligt som helst. Idag saknades bara radarkompisen Tilde, hon var på badstranden...

Hoppas ni har det bra och passa er för björnarna!



KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback