Veckan i bilder!

image209
Med pappa i traktorn på pappas jobb. Skvallra inte till hans chef :)

image210
Busar i skåpen, som vanligt...


                                       
Så här mkt snöade det i torsdags. Jag å Tommy skottade snö i drygt TVÅ timmar. Det höll aldrig på att ta slut!!! Bild ett visar hur mkt snö vi hade på fönstrena i vardagsrummet. Bild två visar hur mkt snö vi hade på baksidan.  Bild 3 och 4 visar samma sak....



Helgens lunch - spagetti och köttfärssås...


image216
Elias fick tugga på sin första knäckebrödsmacka här hemma. Det får han göra på dagis varje dag MEN vi är ju mesiga här hemma. Som ni ser är Elias inte så piggelin på bilden. I fredags ringde dagis och sade att Elias hade feber. Tommy fick kasta sig i bilen och hämta hem honom. Elias sov i FYRA timmar på eftermiddagen (han har precis vaknat när bilden är tagen) efter sovpausen var det då inget fel på honom.... Har ingen aning om vad som drabbade honom MEN allt löste sig på bästa sätt :)


image217
Ute i kylan, -17 C. Har precis varit i pulkabacken men vi gick hem eftersom jag frös... Notera Elias nya fina skor, svindyra! Dock reafynd. Nu är det bara mammas tur kvar - jag måste köpa nya vinterskor. Kan inte vara ute om det är kallt, fryser tårna av mig :)


       


image224

I lördags köpte vi hade vi ett mål - nya skor till Elias. Det blev inte bara det - vi var tvungna att köpa lite nytt DUPLO eftersom de hade 50% på alla leksaker på Coop. Otroligt synd! Elias blev glad och mamma ännu gladare.
1. Elias och mamma har byggt ett jättefint garage till brandbilen.
2. Elias poserar.
3. Här bygger han sista klossen, kronan på verket.
4. Garaget borta, som Elias sade
5. Jag har inte gjort något!


image225
Elias kör med sin traktor, iklädd pyjamsen...

GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback