Sjukstuga igen!

Kan inte fatta?!? Nu har Elias ögoninflammation! Röd i ögonen och lite kleggig. Tur vi är lediga i alla fall... Idag har jag fått ett par timmar på stan - så skönt! Köpte kläder till mig själv, framkallade några bilder till Elias dagiscollage. Han ska ha ett så att fröknarna vet vem som kommer och hämtar honom om det är ngn annan än mig och Tommy. Var även en sväng på Barnens Hus (www.barnenshus.se) och köpte DUPLO-lego, vi behövde ju några fler klossar och nu har vi det.

Nu ikväll ska jag och Tommy klistra och klippa ihop collaget, får se hur det går... Kul blir det säkert! Ska passa på och se en film, på måndag återgår vi till vardagen igen.

Imorgon ska vi bada, om ögonen tillåter. Håll en tumme!

STOR KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback