Magsjukan härjar igen!

Jag är såååå less!!!  Nu har jag åkt på en rejäl magsjuka, det kommer från alla håll - samtidigt! Är hemma från jobbet, det var ingen där som ville ha magsjuka... Förstår inte varför. Mår så jäkla dåligt... Det började igår och har hållit på hela natten och morgonen. Tvingade mig själv att skjutsa ner Elias till dagis - hade inte tänkt göra det. ÄR jag hemma ska han vara hemma. MEN kände imorse att jag inte skulle orka ha honom hemma själv en HEL dag. Snacka om att jag är en DÅLIG mamma.

I helgen har det inte hänt så mkt. I lördags hjälpte vi farmor att flytta + att vi skottade snö. Vi mös på kvällen, så mysigt. Igår var vi ute hela förmiddagen, från 9 till luchtid vid 12. Skottade snö, åkte pulka, byggde en snögubbe, våldgästade en granne. Jättetrevligt!

På eftermiddagen kom mormor och gammelmormor hit en sväng. De hade varit hos mobbe och hjälpt honom att städa. Skjutsade sedan gammelmormor på hockey i Coop Arena, vi brummade iväg till Elias kusselin. De har flyttat i hus. Det var då mitt illamående började... Kvällen ägnades sedan på toaletten!

Ska under dagen om jag piggar på mig lägga in bilder från i helgen.

HOPPAS ni ALLA mår bra!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback