Kommentera!

Hade ingen aning om hur många som läser bloggen varje dag. Det är ca. 20 st. Vem är ni? Kan tänka mig att mamma är en, min pappa en annan, Tommy på jobbet, tjockisen och kusselinen. Har några aningar om några MEN vill inte nämna några namn. Men vilka fler? Vore kul om ni kunde kommentera eller åtminstone säga ngt till mig.

NÅJA - kul att mitt "tråkiga" och innehållslösa liv kan göra ngn annan intresserad.

Detta gör ju att jag funderar över varför jag egentligen bloggar. Har tänkt på det många gånger och mitt svar blir: för att komma ihåg vad som hänt när under Elias uppväxt. Är ju så dålig på att skriva för hand, för dagbok, så det här är ett enkelt sätt samt berätta för alla er som jag inte träffar dagligen. Ni får ta del av Elias liv på första parkett, ni får läsa om hur jag känner det som mamma och lite annat dravel... BRA eller hur?!?!

STOR KRAM till ER ALLA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback