Innedag idag!

Så mysigt! Vi har bara lekt inne hela dagen och det har varit otroligt givande åtminstone för mig. Byggt med klossar, kört fyrhjuling, lekt med bilar osv. MYSIGT! Min lillebror har även lekt med oss - alltid kul när du kommer hit.
Åt en riktig mysmiddag, tända ljus å grejer... Nu ska vi mysa i soffan och se TV MEN först ska bebben i säng. Han säger numer TRE ordsmeningar ibland. Pappa - titta - borta. Helt fantastiskt! Idag var första gången jag fick borsta hans tänder med tandkräm, låter urtöntigt men han har vägrat i sten. Elias älskar att få plåster när han gjort "illa" sig. Han kan pilla på med dem i flera minuter. Risken är att han stoppar dem i munnen och att vi inte hinner se att han har ett i munnen. Elias har även fått ett bälte till sina byxor som han älskar, han vägrar ha ngt annat på sig. Skön stil på ungen och han är bara 18 månader... Undrar vart det slutar?!?!

Imorgon ska julen ut! På måndag börjar allvaret...

Glöm inte att heja på småkronorna ikväll kl 20!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej mina gullungar. Hoppas att det går bra på dagis igen efter juluppehållet. Behöver en Elias dos snart igen. Kramisar och många pussar

2008-01-07 @ 10:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback