http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=33638

Tjohoo!

Tommy å Elias hamnade i TV!!! En liten glimt bara men ändå... Gå in på länken (se ovan)  och klicka på se Nordnytt, dagens datum å tid 19.10. När de intervjuar kommunalrådet Karl Petersén, så glimtar Tommy och Elias förbi i bakgrunden, till vänster.

Kvällens möte gick sisådär. Vi fick inga löften om vägen. Hoppas de lyssnade och tog till sig av det vi hade att komma med. Många hade förberett sig väl, dock inte jag å Tommy - tyvärr! Alla de som gjort ett jättejobb med förberedelser ska ha en stor ELOGE från oss som inte gjort ngt alls. TACK!

Elias hade superkul. Han fick vara i sporthallen med antingen mig eller Tommy. Där var det fullt ös! Elias skulle vara med de stora barnen, springa och klättra i ribbstolarna... det gick sisådär. De stora barnen var inte så intresserade av att leka med Elias. Han somnade fort ikväll i alla fall. Kan även bero på att när jag skulle hämta honom på dagis idag, GICK JAG. Dit tog det ca. 20 minuter. Hem drygt EN timme. Elias hittade en massa snöklimpar på vägen (pimpar - som han säger). Prommisen tröttade nog oxå ut honom.

NÅJA - nu ska det vilas. Imorgon ska det arbetas!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Lena Sjöberg

Hej Sara!
Första gången på din blogg, jag visste inte att du hade någon!Kul!
Så ljuvligt fina kort på busungen. Snacka om att han har växt!
OCH..jag är avundsjuk på köket, ser kanonfint ut!

Hälsa alla och pussa guldklimpen från mig!!

Kram
Lena

2008-01-27 @ 16:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback