Hemma idag!

Hemma idag!
Elias har förstått hur man ska använda kameran :)

Idag har vi varit hemma, bebben och jag. Mitt i veckan och allt... Tanken var att vi skulle till BVC MEN hon vi skulle träffa hade åkt på magsjuka. Här har jag tjatat mig till ledigt idag och så blir det så här. På jobbet hade vi brist på lärare och vi har fått pussla ngt enormt, för att jag skulle kunna vara ledig. STORT TACK till mina kära arbetskamrater.

IDag har vi varit och hälsat på mobbe. Vi åt lunch och Elias fick frysta hallon, vilka han älskade. När vi åkte från mobbe svängde jag om till Kvantum och inhandlade ett par påsar hem. Vi har myst i soffan och i sängen. Elias råkade dänga sitt huvud rakt på min näsa och det gjorde jätteont. Började nästan gråta men bet ihop. Min älskade lilla prins sa: mamma, ajaj och sedan BLÅSTE HAN på min näsa. Helt otroligt! Då kan jag säga att tårarna sprutade och då blev han självklart än mer orolig. Han fattade till slut och att det var glada tårar.

Nu ikväll har vi varit till Tommys lillebror, han fyllde år. Elias var trött redan innan vi for, vilket ledde till att han inte var på g i kväll. Då tror man nästan att det är ngt fel på honom MEN det är det ju inte. Ikväll har jag nattat honom i 45 minuter! Han är såååå svårsövd nuförtiden. Ngn som har ngt förslag på vad man kan göra?!?!

På jobbet var det fullt ös redan första dagen. Elias hade varit jätteledsen hela första dagen på dagis. Sprungit och hämtat telefonen för att ringa till mig. Snacka om att mitt dåliga samvete gick från dåligt till uruselt. Dag två hade det gått bättre och idag var vi ju lediga, så vi får se vad som händer imorgon. Det värsta var att när jag hämtade honom i måndags, skulle han straffa mig genom att inte vilja följa med mig hem... Nåja - han följde ju trots allt med mig hem, min älskade unge!

Nu ska jag gå och sova, så att jag orkar upp till jobbet imorgon!

Sköt om er och stor kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback