Fredagkväll!

SÅÅÅÅ var det äntligen fredag igen! MEN det känns inte lika bra som tidigare fredagar. Har stressat som en galning hela dagen. Klev upp 05.00, iväg med Elias till mobbe Stefan vid 7-tiden, köra som en biltjuv till jobbet - hade möte, genomföra alla mina lektioner på ett normalt sätt, kasta i mig lunch, köra som att jag stulit bilen till brorsan, skjutsa honom på jobbet (han började jobba 13.00) samtidigt som jag skulle hålla Elias vaken tills dess att vi kom. Slutar egentligen klockan 13.00 på fredagar, så vi håller en tumme att min chef inte läser det här. När vi väl kom hem, åt vi lunch och lade oss på sängen för att sova en liten stund. Den lilla stunden renderade i TRE timmar. Vaknade halv fem, alldeles snurriga - visste knappt om det var dag eller natt.

Inte nog med det - Elias har blivit snorig och lite hostig, vore ju snyggt om han blev sjuk igen. Tror inte jag pallar med det nu. Han får gärna vänta en stund med att bli sjuk MEN det är ju ingentin som vi styr över, TYVÄRR!

Elias säger numer: tetan - Stefan

Nu har vi suttit i soffan och sett på TV. Let´s dance. Har inte bildat mig ngn om uppfattning om programmet.

HOPPAS Er fredag varit bra!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback