BVC + Heath!

I måndags var Elias till barnmorskan, eftersom jag spydde och mådde uselt, fick Tommy den stora äran att åka dit med honom. Han vägde 13.6 kg och var 84 cm lång. De gjorde en sk utvecklingsplan, vilket inenbär att hon skrev ner om han förstår oss, om han kan prata, går - allt som hör barn till... Avslutningsvis så fick han EN spruta. Han grinade ingenting, utan gnydde bara till när hon stack in sprutan i armen. Efteråt fick han ett klistermärke som han var oerhört stolt över. Han fick ett plåster på armen eftersom det blödde lite MEN det slet han bort så fort han kom hem.

Är idag hemma från jobbet för tredje dagen. Åt en macka igår kväll innan jag gick och lade mig, eftersom jag var såååå hungrig. Det har jag fått ångra efteråt! Det har bildats ett lock vid magmunnen, så det känns jättekonstigt. Vi har tyvärr inga såna där magtabletter hemma... MEN ska ta en liten prommis kanske det lättar. Är dock så trött, så vi får se vad som händer med den... Har knappt sovit ngt i natt.



Måste bara kommentera det som står på aftonbladet.se och expressen.se. Heath Ledger är avliden! Vad ska man säga?!?! Vart är världen på väg? Unga kändisar mår dåligt, knarkar, super och slutligen dör. Förra veckan var det oxå ngn ung kändis i USA som hade dött, antagligen av en överdos och nu Heath. Brittan mår kass, Lindsay Lohan - vem vet hur hon mår, Paris - dricker och kör bil samma Mischa Barton och Nicole Riche. Är detta våra ungdomars idoler? Vart ska det här sluta? Jag utgår ifrån att Ledger tagit livet av sig, varför? När man är 28 år har man hela livet framför sig. Är dåligt insatt på det här med psykiska sjukdomar men har förståelse för att det kan åta upp en och att man aldrig kan ta sig ur. Tänker på hans familj, han har en 2-årig dotter. Stackars barn! Hoppas han har fått ro i själen nu! MEN vart är världen på väg?

Nu lite självömkan!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback