Tandläkarbesök!

Idag har vi varit till tandläkaren. Intressant och inte så välbehövligt. Elias har inte sååå många tänder än, vi jobbar på det. Elias kan ju som bekant inte sitta still, försökte planera så att vi skulle komma dit exakt på klockslaget, vilket vi nästan gjorde. Vi var ca. 10 minuter tidiga och hej vad det hann hända grejer på ynka TIO minuter.... Elias hann riva ned alla böcker och alla leksaker från den lilla hylla som fanns i väntrummet. Fick plocka och plocka, kan inte fatta hur en sån liten kan ställa till med så mkt oreda. När vi väl kom in till tandläkaren satt E. som ett tänt ljus i säkert tre minuter, sedan var det full fart... Han rev coh slet och klättrade. Tandläkaren visade mig en massa bilder på tänder osv. Talade även om för mig att GODIS är inte bra för tänderna, småäta är förbjudet - då får man hål i tänderna.

Summa: det gick bra MEN frågan är om det är nödvändigt?!?

Efter tandläkarbesöket brummade vi i väg på lite bokrea MEN det är då samma böcker varje år. Barndoksrean var faktiskt bra, E. fick ett par böcker, trots att jag sagt att han inte behöver fler... Snacka om dålig motståndskraft.

Imorgon åker vi iväg till min mamma, vi ska sova över där. Det ska bli så mysigt att få mysa!

Mår lite bättre men är inte helbra än... Det kan dröja ett par dagar till tror jag. Hoppas jag känner mig bättre i helgen, då har jag utbildning för domare. Ska bli kul!

Nu ska jag se färdigt filmen - Systrar i jeans.

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback