Sjukstuga igen MEN...

... det är bara jag som är sjuk igen! Kan inte fatta vad jag gjort fel. Dömde fotboll i söndags och fick världens frossa under natten mot måndag, fick 40 graders feber. For på jobbet på måndag MEN fick återvända hem efter ett par timmar. Stannade hemma igår och jobbade idag, får se hur det blir imorgon. Måste nog uppsöka en doktor, tror att det kan ha satt sig på bihålorna eller ngt... Den som lever får se :)

Lite bilduppdatering från veckan som gått:

image236
Notera vad som står på tröjan...

 Spelevinken!                            På väg till stan...

                     image239
Här är vi på stan med mormor, gammelmormor och mobbe. Elias skulle givetvis prova fyrhjulingen. Titta närmare på det krulliga håret.

image240  image241
Kolla in poserna! Hur knasig är inte vår bebbe?!?!

image243
Måste ju visa en matbild :)

image244
Elias har poserat framför kameran och nu har han bråttom att se hur bilden blev...

image246
Elias ligger på kudden och myser. Det är så här vi ser bolibompa nuförtiden. Vi måste köpa Elias ngn liten mysig kudde eller fåtölj av ngt slag. Har ni förslag?

image247
Avslutar med en bild på när Elias tränar magen, ngt mamma skulle behöva göra :)




I övrigt händer inte så mkt. Elias pratar för fullt, meningsvis - inget snack om saken. Han kallar smörgår för bonno, vi vet ej varför. Vi förstår honom MEN ex. morfar har lite problem att fatta.

I torsdags kväll när jag nattade honom, sade jag som jag brukar - jag älskar dig - vad tror ni ungen gör...? Mamma, äskar dig! Fattar ni?!?! Han inte bara sa det, han sa det till mig först! Världens lyckligaste mamma!

SKÖT OM ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback