Sjuk - på riktigt sjuk!

Hahahha! Är inte bara fjantförkyld - jag har BIHÅLEINFLAMMATION. En riktig sjuka alltså. Är inte inbillningssjuk. Inte tokig. Känner inte efter för mycket. HAHAHAHA!

Ont gör det så i in i Norden MEN det här klarar jag. Har fått pencillin av doktorn - tack för det! Undrar hur lång tid det tar innan det börjar verka, hoppas det börjar ge verkan snart. Blir tokig, kan inte titta nedåt för då tror jag att huvudet ska sprängas....

I övrigt är det som vanligt här hemma - jag sjuk, alla andra friska. Fick sportlov igår och det ska bli såååå skönt att få vila EN HEL VECKA! Jag och Elias ska bara mysa. Hade en tanke att han skulle få vara på dagis ngn dag MEN han ska få vara hemma, eftersom de har vattkoppor på dagis. Det har inte jag haft och vill absolut inte ha. Skulle dock inte förvåna mig om jag fick och alla andra klarar sig...

Imorgon är det ngn som fyller 39 och det är inte jag! Gissa vem?!?! Ni som vill fika är välkomna... och ni som inte vill fika men fira - är hjärtligt välkomna!


Skrällfestivalen. BWO - klart de gick till final MEN de andra två då? Vilka var det? Kul låt men men... Ska inte dilla om ngt som jag ändå inte är insatt i, det finns nog många som kommer prata om festivalen i veckor.

Nu film på 4an!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Kusinsofia

Ni har alltså varit sjuka fram och tillbaka sen jul?! usch och fy! hoppas verkligen ni slipper sjukdommar i minst tio år framåt efter detta!!
KRAM och pussa på elias! jag drömde om honom häromnatten! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback