Hej!

Lååååååång dag! Tusen TACK morfar för att du ställer upp och hämtar lilleman på dagis när Tommy går kurs och jag jobbar. Maten lagad på bordet när vi kom hem och barnpassning i ett. Vill du ha anställning?!?! Vi har tyvärr inte råd MEN du får gratis tid med Elias :)

Elias utvecklas för varje dag. Långa meningar och nya ord. Tycker det hänt massor sedan igår kväll... Imorse fanns det inga bananer hemma. Han brukar äta det varje morgon i bilen på väg till dagis. Då säger ungen: Pappa köpa bananer på Kvantum, fast på sitt språk - papa möpa ban å tantum. Fattar ni?!?! Jag storgrät! Ungen kommer få stora problem om jag ska hålla på å grina hela dagarna för att han är sååååå duktig. När jag lämnade honom på dagis frågade jag: Vem ska hämta dig idag? Moppa! Hur katten kom han ihåg det då? Jag fattar inte... Det gick överförväntan att lämna honom idag. Det är första gången sedan innan jul som han inte gråter eller låtsasgråter när jag går... Han börjar bli så stor. Vill hålla fast honom och skrika VÄX INTE MER! Det är tyvärr en omöjlighet och jag glöds för alla hans framsteg.

Imorgon måste jag smita från jobbet. Måste på banken, mitt bankomatkort är borta. Tur det är spärrat. Ska hämta ut mina nya brillor samtidigt. Det är ju även hjärtdagen imorgon - måste försöka hitta ngt hjärtligt till Tommy. MEN bara om jag kommer ihåg... Elias ska få ngt oxå MEN jag vet inte vad! Vad köper man?!?!

Hoppas ni får en BRA kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback