Imorse...

... vaknade trollet klockan halv sju! Fattar inte varför?!?!? Han lade sig sent igår kväll, vilket brukar innebära att han sover i alla fall till halv åtta....  Nåja, det var bara att ta på sig happy face och studsa ur sängen. Han vill inte ligga och mysa eller så på morgonen, det är bara järnet ur sängen på momangen. När vi väl fikat och sett lite Teletubbies åkte vi till vårdcentralen, var tvungen ta prover för struman. Har haft lite hjärtklappning av och till, beror säkert på struman, hoppas jag. Sedan pensionärshandlade vi på Coop, dvs. alla pensionärer var där samtidigt som oss. Klockan var ju bara 9.00!!! Har nog aldrig handlat så tidigt... :)

I övrigt har vi bara varit hemma och lekt med grannbarnen. Det är alltid llika kul! Imorgon börjar ju allvaret igen. Vi ska nämligen på dagis och säga hej. Inskolningen börjar på måndag...! Har pratat runt med alla grannar och deras barns ska gå på Stubbens förskola MEN vi har inte fått ngn plats och jag vet inte om jag ska ringa och bråka om det... Det vore i och för sig bra om han fick gå med sina kompisar på gatan... Får ta ett snack med Tommy ikväll, kan ju inte bara vara mitt beslut.

Nu ska det dömas lite fotboll.

Sköt om ER! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback