Bilduppdatering!

Följande har hänt:
image273
Elias har hjälpt till med att spika på övervåningen, emellanåt tog han paus...

image274
Gammelmormor har fyllt 77 år och vem vad där om inte Elias. Det bjöds på gryta och ris MEN Elias brydde sig inte om det utan ville bara ha VÅFFLOR. Han åt fyra stycken...

           
Bilder säger mer än tusen ord - nu finns det knappt ngn snö kvar.

image280
Vem är det som är upp och ned? Pappa eller Elias?
image281
Matbild - givetvis! Elias är sååååå duktig, han läser tidningen :) Han blir snart professor i ngt. Min unge är bäst på allt , bara så att ni vet det :)
        
Så här ser det alltså ut på övervåningen. Fotografen (inte jag) har fokuserat åt ett och samma håll... MEN det blir två sovrum och en stor toalett. I "allrummet" kommer mitt arbetsrum att vara och det blir enormt. Sovrummet till höger blir drygt 25 kvadratmeter och det andra drygt 15.



Nu ska kläderna på. Solen skiner och det är vindstilla, vilket innebär att vi ska gå ut.

Hoppas ni har det bra och jag lovar bättre bloggande. Har ni hört den förr?

KRAM

Kommentarer
Postat av: kusin sofia

Va fint! Där kan jag kanske bo när jag hälsar på nästa gång?:)
Hoppas ni har det bra!
Jag har det supermysigt på mitt "jobb" nu, ett dagis! Ungar är ju så söta, men allra sötast är ändå Elias! :D
puss och kram på er!
/sofia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback