VARFÖR?!?!

Varför sover inte min bebbe nuförtiden? Jag menar nu kvällstid - han somnar vid 19-19.30 och sover fram till 20.30. Då vaknar han och ska dricka vatten MEN vägrar somna om i sin egen säng... Vad gör jag/vi? Han ska prompt över i vår säng, visst är det mysigt men det finns ju gränser. Förslag - anyone?!?!

Idag har Elias och Tommy varit iväg på badis och de har tydligen haft det superbra. Det är ju inte så att jag är avundsjuk på något sätt. Hade inte alls velat plaska i vattnet istället för att ha lektioner på jobbet. Jag trivs med mitt jobb men hade gärna velat följa med på badis ngn gång emellanåt. Har haft fullt upp på jobbet idag, gick på toa första gången vid 15-tiden, sedan satte jag mig på bussen och bussade hem. Ganska skönt att kunna gå hem åtminstone en dag i vettig tid. Idag var jag alltså hemma 16.30 i vanliga fall kommer jag hem drygt en timme senare. Det beror ju på att jag arbetar där jag gör MEN jag skulle inte vilja byta arbetsplats. Trivs så oerhört bra!

Ser just nu på Greys men väntar bara på att Elias ska skrika och det gör han just som jag skriver om det. Tommy kanske går dit om jag väntar lite... Han sitter tyvärr fullt upptagen med Fredrik. De har köpt ngt spel om Halo (heter det så...?). Så de har ju det de gör ett BRA tag framöver. Verkar inte som att de klarar av uppdragen... Vore bra om de fixade det, då kanske de blir mer sociala igen... Spelet hade tydligen premiär idag, Tommy och Elias har tydligen köat på Elgiganten för att köpa det. Jag hade ingen aning om det - men det var nog deras plan...

Imorgon är det jobb som vanligt. Kom på idag, att om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback