Tjuvblogg...

Hej och hå! Jag får höra nästan varje dag - sitter du där nu igen! Har fått en bärbar via jobbet och det är superpraktiskt, kan sitta i vardagsrummet, matbordet, toaletten - ja överallt. Kan jobba praktiskt taget överallt! Superfiffigt! Tommy är inte riktigt överens med mig - han är less på att ses mig sitta vid datorn. Så nu, passar jag på att tjuvblogga lite. Han är inte hemma för tillfället....

Bebben mår bara fint med tanke på stjärnsmällen i söndags. Han sover för natten nu. Flera nätter i rad har vi fått lyfta över honom i vår säng eftersom han vaknat och stått och grinat i sin säng... Det är så oerhört mysigt, gosa ihop sig brevid världens bästa kille (förlåt Tommy, du är brädad!).  Bebben har förresten börjat säga sluta och hejhej!

Mormor mår bara bra. Mötte henne utanför ICA igår och hon såg så fräsch ut. Det var så himla skönt att se... Ska försöka hinna förbi henne ngn dag i veckan, förhoppningsvis torsdag. Ska göra ett par PRAO-besök i veckan, så då tänkte jag göra ett mormorsbesök samtidigt. 

På fredag åker bebben till mormor. Han ska sova där till lördag. Ska försöka hinna på stan och shoppa lite - ngn som känner sig sugen att haka på?! Tommy ska spika lite på och i garaget, så det passar superbra att mamma kan ha Elias. Det är lite trist att han ska bort när jag är ledig men men... Man måst eju dela med sig lite grann. Får lyfta över honom i sängen i natt och snosa honom lite i nacken.

Nu måste jag jobba lite till - försöker sätta rättvisa betyg i en muntlig framställning som mina elever gjort.

Ha det gott! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback