Shopping - shopping - shopping!

Jag älskar att shoppa! Idag var det bebbens tur att få en massa prylar... Mamma kom hem med honom och vi brummade in till stan. Köpte regnkläder med fleecefoder - hur perfekt som helst, skor - fodrade allvädersstövlar, perfekt och tumvantar. Snacka om att jag är fattig - men så kul. Mamma köpte en jacka, som var skitsnygg och ett par fodrade byxor, svarta manchester. Ojojoj! Nu är vi redo för dagis på måndag.

Det var så himla kul när han kom hem. Men han brydde sig föga - han pratade bara om pappa hela tiden. Han är en liten förrädare men det vänder nog snart igen. Det hade gått bra hos mormor, hade vaknat inatt vid 12-tiden och varit väldigt ledsen men  det hade gått över efter en stund. Mamma trodde att han då saknade mamma och pappa, konstigt vore det annars.

Nu ska jag fixa lite mat, inget avancerat idag. Har ju glömt ta fram ngt från frysen, så det blir makaroner och köttbullar - supermysig lördagsmiddag :) Imorgon ska jag göra köttsoppa, imorgon ska jag vara en riktig bullmamma...

KRAM

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Hoppas du får en fortsatt bra lördag! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback