ME&I-kläder vs BLINGO-kläder

Glömde ju berätta att NU ÄNTLIGEN har kläderna kommit. Var på klädparty i början på augusti och kläderna skulle levereras inom TVÅ veckor, nu först har de kommit. Grejen är den att vi blev lovade att de skulle skickas hem MEN de har inte skickats hem utan till värdinnan. Så nu måste jag ut till Sunderbyn för att hämta kläderna - lite surt. De lovar en sak men håller inte vad de lovar. Kläderna betalade jag tionde augusti, snacka om att de fått ränta på pengarna...  Det har bara strulat med meandI, rekommenderas inte av mig. Men andra har säkert bättre erfarenheter.

Ngt jag kan rekommendera är blingo-kläder.
www.blingo.se hur bra som helst. Toppenservice! Mailade eftersom ett par byxor som jag beställt var slut och fick svar efter tio minuter... En av mammorna i föräldragruppen är säljare, hör av er om ni vill ta kontakt med henne....

Nåja, om ni vill veta vad jag beställt från meandi, surfa in på deras sida och klicka på sköldiströjan, många monstertröjan samt de oranga brallorna. Hoppas nu Elias kan ha dessa plagg, han har ju vuxit urmkt på senaste. Oerhört tydligt för mig eftersom jag inte är hemma med honom på dagarna....

Imorgon är det dagis - rapport kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback