Hej och hå!

Äntligen fredag!!! JIPPI! Godis, mys i soffan, sova film å god mat... som jag längtat. Vore bara superskoj om min älskade lille bebbe hade varit här med mig MEN det är ngn som "lånat" honom ikväll. Såååååå trist! Nåja, jag lär överleva. Hade han varit hemma, hade jag säkert bara klagat ändå. Vi hade egentligen planerat att gå på bio eller ngt ikväll MEN Tommy vill göra klart i garaget och det kan jag förstå. Inatt var det minusgrader ute... Så bion får bli en annan dag - känns ganska skönt att bara vara hemma och ta det lugnt. Kommer säkert somna om en stund - har ju jobbat hela veckan lång.

Idag har det varit fullt ös på jobbet, har inte ens hunnit gå på toa! Snacka om! Fick gå på toa precis innan jag åkte hem, lättnaden vara stor. Har haft mkt att göra - det är så skönt, då går dagarna fort. När jag åkte hem for jag in på stan, skulle se på inneskor. Hittade tyvärr inga MEN fyndade TVÅ klänningar och ett linne. Linnet har jag letat HELA sommaren och nu äntligen var det där mitt framför näsan på mig. Fyndet hittades på VILA av alla ställen, brukar sällan gå in där... Jag är så himla glad och nöjd! Behöver verkligen lite nya kläder - har ju tappat lite mer i vikt och kläderna sitter inte lika snyggt som tidigare. Bara bra att gå ner i vikt och det är ju kul att shoppa kläder.

Har varit till brorsan och lämnat lite älgkött och en jacka som han hade här. Han följde med tillbaka och lånade på samma gång bilen, det är ngt fel på hans. Det är så kul att ha brorsan här i stan, det är bara synd att vi inte träffas oftare - SKÄRPNING!

Imorgon kommer bebben hem igen. LYCKA! Han ska inte vara borta så här ofta ngt mer. Saknar honom så mkt! Trodde inte man kunde känna så starka känslor som nu väller över en. Hoppas alla får uppelva den känslan!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback