Glömde...

måste ju pika min gravida kompis lite.... Nu har du definitivt kommit i det stadiet när du inte kan ha några byxor över huvudtaget MEN du kämpar genom att försöka dra upp den.... Jag kommer ihåg att jag kunde dra upp mina byxor under hela graviditeten men knapparna gick inte att knäppa efter v. (typ) 14 eller ngt.

Att vara gravid är ngt helt fantastiskt, första sparken, alla rörelser, se magen växa - är så avundsjuk. Hade gärna gjort det igen nu på en gång MEN det är ju så mkt som ska klaffa - jobb, barn, boende mm mm. Man måste helt enkelt vara i rätt fas i livet och det är inte jag nu. Vill gärna jobba ett par år nu, innan vi börjar prata om syskon. Tror inte Tommy är så himla sugen på att skaffa fler barn, han har ju redan tre men jag hoppas verkligen att han kan tänka sig att skaffa ett till. Nåja - åter till att vara gravid. Efter v. 20 kunde inte jag ligga på mage ngt mer - det var en stor uppoffring för mig eftersom jag enbart sover på mage. Men det gick bra det med. Fick ju springa på toa hela nätterna efter v. 25, tror Elias låg på min urinblåsa.

Nåja - bara svammel om min graviditet. Den börjar kännas långt borta nu men egentligen är den bara drygt ett år tillbaks i tiden. Hoppas i alla fall att ni får en underbar graviditet - gå inte och jobba om du inte mår bra - tänk på att barnet går först. NJUT - NJUT - NJUT - NJUT!!!!

Glöm inte att fotografera magen (åt mig alltså) och skriv gärna dagbok eller blogga. Det är ett minne för livet.

STORT GRATTIS än en gång!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback