Torsdagen är snart över...

Äntligen är torsdagen snart över. Sängen hägrar och det ska bli så skönt. Åkte hem från jobbet och när jag sedan skulle hoppa på cykeln så är det framdäcket helt j---la platt. Jag blev vansinnig - ont i huvudet och trött! Hur kul var det? Kunder ju inte gärna gå hem i stövlar med klack. Fick ringa hem, trots att jag visste att Tommy stod och höll på med maten, men han och Elias kom och hämtade mig i bilen. TACK! Har fortfarande ont i huvudet. Kan inte fatta, alla elever är ju ute på PRAO, så det är inte deras fel att mitt huvud värker... Tror att det har varit för mkt jobb på jobbet, haft för lite rast och inte ätit så bra lunch....

Dagisrapport: Elias har varit på dagis idag igen. Han har varit ute och lekt - tydligen lekt så mkt att han sovit i 2,5 h efter lunch. Tommy gick och fikade så Elias var själv ute och han blev jätteglad när pappa återvände. Elias blev inte så glad när jag var där med honom - förrädare! Men men han är så gullig. Idag när de hämtade mig med bilen hade han långkalsonger, strumpor, mössa och vinterjacka - snacka om att han var sötast i världen. De hade bråttom så Tommy klädde inte på honom... Gulligt värre!

Imorgon är det fredag - då ska jag arbeta hemma, dvs. göra slingor, umgås med familjen och göra ett enda PRAO-besök. Usch - så skönt! Är ni avundsjuka?!

Nu ska jag borsta tänderna och krypa under täcket, ska börja läsa en ny bok som damp ner med posten häromdagen. Peter Robinsons nya...

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback