Leos lekland!

Ojojojojoj! Vad vi gillar leklandet. Idag brummade vi dit tillsammans med polarna från föräldragruppen. Vi har haft skitskoj! Barnen tjoade och skrattade, klättrade och kröp, sprang och åkte rutschkana, lunchade och drack en hel massa. Jätteroligt! Har ni inte varit dit än - är det dags NU! Jag var sjöblöt i svett efter halva tiden. Grejen är den att som förälder kan man ju inte släppa lillgalningen lös på egen hand, för då blir han översprungen eller trillar ner ngnstans. Så det är bara att haka på MEN det gör jag så gärna, tkr att det är skitkul att få leka av sig. Jag har ju trots allt Elias att skylla på. Han formligen älskar att åka rutschkana och det gör ju jag med... Idag slänge han sig ner i tigerrutschkanan och jag hann inte med. MEN det gick bra, så efter det satt vi i varsin och jag höll honom i handen. Bättre än att ha honom i knät - det går fortare om han sitter i en egen. Tror att det var det han upptäckte! KUL!

Igår var det IDOL! Jag somnade inte. Jag tyckte att Amanda var klart sämst av alla och sedan Anastacia och Patrizia. Nu ser jag bara till igårkväll! Daniel dominerade totalt! Hoppas Amanda rycker upp sig till nästa gång för jag tror tjejen har potential att gå hela vägen men igår var hon inte så superbra. Hon skulle ha tagit i mer - är ju ingen musikexpert men det är vad jag tkr.

Ikväll blir det hemmamys, för hela slanten! Ska försöka lyxa till maten och bara vara hemma.

TREVLIG LÖRDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback