Jahapp!

Idag brör jag min egen "lag" - inte facebooka på arbetstid MEN jag satt provvakt och slank in på facebook. Det var bara en snabbis och jag har fruktansvärt dåligt samvete...! Om ngn frågar så kan jag alltid säga att jag hade rast, för det kan jag med gott samvete säga att jag inte har speciellt ofta på jobbet.

Idag kom jag hem till en supersöt och snäll liten kille. Det var skönt att komma hem och se honom så söt och glad. Han var inte speciellt glad imorse när jag lämnade honom på dagis MEN det gick bättre idag än igår. Imorgon har vi riktigt lång sovmorgon och det ska bli så skönt! Det har varit en BRA första vecka för bebben på dagis, inte långa dagar och bara två tidiga morgnar. Nästa vecka blir nog mkt jobbigare för honom... Hoppas mormor, morfar, morbror och farmor kan ställa upp när vi båda två kommer att jobba långa dagar. Jag menar inte att de behöver ta ledigt utan  de kan ta en halvdag ledigt och vara lite med Elias.

Elias är ändå superduktig när det gäller dagis. Han går in och är glad MEN blir såååå ledsen när vi lämnar honom. På dagis menar de att det kommer att bli bättre men det känns inte som det just nu.

Nu ska jag se mer av Desperate Housewives - tisdag är min TV-kväll. Har dock hunnit hjälpa Fredrik med matten, jobbat lite, nattat Elias, varit å sprungit, dammsugit - så ikväll har det inte varit mkt till soffkväll. Första avsnittet av Ugly Betty för den här säsongen har varit ikväll, hoppas det var bra. Jag hoppas verkligen att det går i repris i vettig tid, dvs. inte kl 16 på fredag eller ngt. Gärna på kvällen efter kl. 20.

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback