Grattis morfar i efterskott!

Grattis morfar!
Hej hopp bloggen och alla bloggläsare!

Den här bilden smsade (eller rättare sagt mmsade) vi till morfar när han fyllde år. Det var ett tag sedan, närmare bestämt 3/10. Måste bara lägga in lite bilder i datorn, så att ni får se vår underbare son. Han är helt fantastisk ska ni veta - han pratar hur mkt som helst, springer omkring hela tiden, har alltid bara bus i ögonen, älskar att pussas och kramas och framförallt han är GLAD för det mesta. Tyvärr är han inte det på dagis men det kommer nog, han måtste bara bli trygg där först.

Kan inte fatta att denne underbare kille är vår, dock bara till låns, typ 25 år eller ngt MEN ÄNDÅ! Han har jag burit i magen, kändes som en evighet MEN var endast 9 månader. Sedan ahr jag gött honom med min egen kropp nästan ett helt år. Fantastiskt! Nu börjar han bli en egen person med egen vilja och med egna braiga och mindre bra egenskaper. Jag älskar min unge! Han är bäst i hela världen, vill honom bara det bästa!

Nu sover han tryggt i sin egen säng - tillsammans med några baddjur som han fått av mormor idag. Han vägrade släppa dem och som den curlingmamma man är så får han givetvis som han vill...

Idag har varit en händelserik dag, vi brummade till Sävast på förmiddagen för att träffa min tjockiskompis. Hon var ganska tjock redan :) Tänk att hon kommer bli tjockare. Näe - skämt åsido, Magen var otroligt gullig, lite och söt! Jättefin mage! Vi fick se bilder på bebben och det är en tumsugare - coolt! Kan inte fatta en bebbe som bara är 19 veckor suger redan på tummen... Nåja - är superglad för deras skull, fortfarande! Längtar till jul så att jag får se magen igen... Elias uppförde sig jättebra. Ingenting gick sönder och det är ett gott tecken. De hade ett piano där och det tyckte han var superkul! MEN ngt piano ska vi då inte köpa.

Sedan brummade vi till gammelmormo för att hämta den cykel som jag skulle få. Där bjöds det på mat och fika. Vi hade ju redan fikat i massor på första stället och man kan ju inte neka en gammal kvinna, eller?!?! Min mamma kom dit - naturligtvis. Hon kan inte slita sig från Elias när chansen bjuds. OJ - vad han pussades med både mormror och gammelmormor. SÖTA UNGE!

Vi åkte sedan hem och lekte, lekte och lekte lite till. Elias gillar att leka, speciellt att skjuta saker framför sig. Han är så söt. Jag brukar säga: "Elias kör inte så fort" - då vänder han huvudet mot mig och säger NÄE och skrattar. Bompa har vi oxå sett men fem myror... är ingen höjdare. Tror bebben är för liten för det än...

Nu ska jag ta fram alla grejer för dagis imorgon - det är hårdkörning i veckan. Han måste på dagis redan 6.30 - stackars barn! MEN det går nog bra, han är en tuff kille. Tommy ska hämta honom redan kl 14 och det är bra. Mjukstart!

HA EN BRA KVÄLL!
STOR KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback