God morgon!

Idag får jag vara ledig igen! Hur lyxigt som helst... Har lite dåligt samvete - känns som att jag skolkar från jobbet MEN riktigt så är det inte. Det är ganska skönt att vakna på morgonen och inte behöva stressa iväg till bussen. Synd bara att man blir väckt så otroligt tidigt, typ 5.30. När jag är hemma och ska vara ledig vaknar Elias alltid SUPERTIDIGT och när  jag är på jobbet så kan han sova till 8.00. Fuskigt!

Nu sover mina två killar, förmiddagstupplur. Nu ska jag snart in på stan och fixa med håret, göra slingor. Äntligen så händer det grejer. Jag känner mig som en ny människa när jag klippt mig - hoppas slingorna blir fina. Har ingen aning om vad jag ska göra för slingor MEN hon var så himla duktig så det kommer hon fixa galant. Ska försöka få tag i några mysbyxor till Elias, såna som han kan ha på dagis under overallen och de fodrade galonbyxorna. Behöver få tag i ett par "vanliga" t-shirts till mig själv. Kan ju inte gå omkring i tunikor hela tiden, vore kul med variation. Har ju tappat en del i vikt (efter graviditeten) och kan inte ha en del kläder - måtste alltså köpa nytt. Som jag sagt tidigare är jag ju inne i ett shoppingstim, just nu MEN det lär gå över snart, brukar inte sitta i så länge...



Ikväll är det ju IDOL igen. Somnade ju ifrån förra fredagen men om jag förstått det rätt så är ju Amanda favorit. Jag följer med strömmen och håller en tumme för henne jag med. Vore kul om en tjej vann, eller?!?!
HA EN BRA DAG!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback