Gathania lämnade...

IDOL! MEN Amanda är kvar - hon dominerade TOTALT ikväll! Hon är skitbra! Två av killarna var oxå bra, Daniel och Christoffer. Hade aldrig hört Ewelinas låt och den var underbar, måste ladda ner den eller ngt. Timbaland var säkerligen inblandad i den på ngt sätt, fick den känslan.

Bebben sover sen länge - skönt! Det fungerar lite si och så med dagis. Han gråter jättemkt när vi lämnar honom. Dagisfröknarna säger att det går över jättesnabbt MEN ändå - det skär i hjärtat. Idag när jag hämtade honom sov han fortfarande. Han blev jätteglad när jag var där när han vaknade... Saknar honom ngt enormt under dagarna och lider verkligen över att han får vara på dagis. Funderar verkligen på att gå ner i tid MEN vi får se hur det blir med den saken. Det blir ju först aktuellt efter jul i så fall. Ska i alla fall prata med chefen om att komma supertidigt på jobbet vissa dagar för att kunna åka hem och komma in sent vissa dagar. Allt för att Elias inte ska behöva komma först och gå hem sist av alla på daigs. Tommy och jag har i alla fall kommit överens om att vi ska vara ledig minst EN dag i veckan den vecka Tommy jobbar sent, så jag har ansökt om ledigt.

Har blivit med facebook - behöver jag säga ngt mer?!

Ha en bra kväll/natt!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback