Fredag igen!

USCH - vad veckan gått fort! Nu är det fredag igen! Det är i och för sig superskönt MEN hade ju varit kul att kunna njuta av veckan som gått... NÅJA - det går ju bra att njuta idag!

Är helt knäckt! Har jobbat som ett tok i veckan - har världens huvudvärk, trodde jag huvudet skulle sprängas... Tror det är spänningsvärk, för så fort som jag masserar försvinner värken men återkommer efter en stund. Elias har nattats och nu är det IDOL på TV. Knappt jag hinner titta - har massor med jobb att göra.

Idag har min tjockisvän kommit hem (till Sävast) MEN hon säger att hon inte är speciellt tjock. Hon är säkert supersmal med världens minsta lilla mage MEN garanterat världens finaste mage. Ska bli så kul att träffa henne imorgon.

Tommy påtar på ute i garaget, som vanligt - det ska vara färdigt innan söndag - påstår han! Vi får ju se hur det blir med den saken, han är ju så oerhört pedant.

HEJA AMANDA!

STOR KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback