Dagis - dagis och åter dagis!

Usch och fy! jag är inget dagisfan... har nu varit med på inskolningen i TVÅ dagar och jag har lite ont i magen. Det känns inte så där superduperbra! Inget fel på personalen, som säkerligen är ytterst kompetent, inget fel på lokalerna - som det absolut inte är ngt fel på... Jag har en känsla i magen som jag inte kan göra ngt åt. Ngn som har några tips. Det känns som att jag går omkring och letar fel på hur det är på dagis men hittar inga fel. Har dåligt samvete för att Elias ska måsta vara där under dagarna. Hade jag haft möjlighet hade jag definitivt varit hemma ngt längre.

Nåja - Elias trivs i alla fall på dagis och det är såååååååå oerhört skönt! Lämnade honom i ca 30 minuter själv idag och han brydde sig inte det minsta. Imorgon är det Tommys tur igen och det kommer med största sannolikhet gå jättebra. HOPPAS JAG!

Elias är en tuff kille och han kommer klara av det här med bravur, det är värre med mig. Ska inte visa för honom vad jag känner.

Ikväll har vi varit på föräldramöte. Det var intressant att se alla andra föräldrar samt prata lite mer med dagispersonalen. Har berättat för dem om hur jag känner för dagis, det är nog bra att de vet min känsla. De är förstående och pushar mig, vilket är bra. Tommy är oxå ett otroligt stöd, han tkr jag är löjlig MEN stöttar och pushar skitbra. Är glad som går igenom detta med honom... Tack käre sambo!

Idag har jag (och hela famijen) gjort PRAO-besök på stan. OHH - det var superroligt. Det verkar gå bra för mina elever. När vi letade en affär, sprang vi förbi en hårsalong och de hade rea på klippningar och impulsiv som jag är - bokade jag tid. Jag är numer korthårig, till axlarna och har lugg. Det ni!!!! Jag är supernöjd, hon var skitbra på att klipp - henne fick jag förtroende för. Storgatan 61 hette salsongen. Ska dit på fredag för att göra slingor.

Nu ska jag se Grey´s och hoppas att det gick bra för Meredith.

TREVLIG AFTON!


Kommentarer
Postat av: Kusin Sofia

Jag tror att om Elias trivs på dagis behöver du inte oroa dig! Då kommer det gå jättebra, tänk på alla vänner han kommer få där :o

2007-10-04 @ 14:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback