Dagen som gick!

och jag fattade ingenting som vanligt. Skulle åka till Sävast och hälsa på min tjockiskompis MEN så började det snöa. Fatta?!?! Har jag vinterdäck på bilen - JA! - nu i alla fall. MEN idag hade jag inga - Tommy brummade till sitt jobb snabbt som attan men det tog så lång tid att det var ingen idé att fara. IMORGON ska jag åka! Ska bli så kul att träffas, jag ka ngarantera att det inte syns så mkt att hon är tjock MEN jag är så GLAD för deras skull.

Istället for vi ut på Storheden och jag fyndade två jättefina leklådor till Elias. De ser ut som legobitar. Nu ångrar jag bara att vi inte köpte fler... men det är ju alltid så. Jag köper alltid för lite :)

Nu är det dags för Svensson, svensson. TREVLIG KVÄLL!!!!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback