Uppdaterar sällan!

Som ni kanske märkt så är jag just nu usel på att uppdatera. Det på grund av att jag jobbar, i princip i dygnet runt, Elias är på dagis och på kvällarna är jag så trött att jag inte ens orkar hålla mig vaken längre än 20.00. Igår somnade jag med Elias 19.15, jag är så himla kul sällskap på kvällarna.

I helgen har mina kära kusin varit här på besök. ALLTID SÅ HIMLA ROLIGT! Synd bara att vi inte kan träffas oftare, men hon bor ju i Sundsvall. Det är inte så ofta vi är dit och det är faktiskt hon som får komma hit oftare. Vi ska bättra oss, åka dit åtminstone en gång. Hon och hennes pojkvän har skaffat en lägenhet, vore kul att se deras hem.

Imorse när jag skulle lämna Elias så hade den ordinarie personalen försovit sig, så Elias fick snällt stanna med en kvinna som arbetar i köket. Vilket i och för sig gick jättebra! MEN det dåliga samvetet gnagde supermkt under hela dagen... Imorgon blir det bättre!

STOR KRAM TILL ER ALLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback