Söndagsmorgon!

Elias vaknade klockan 5.30! Kan inte begripa vad han ska upp och göra den tiden... Sur, grinig och gnällig ahr han varit sen dess. Har provat lägga honom i omgångar MEN han har totalvägrat att sova... Till slut tog Tommy honom och då somnade han efter lite bråk. Nu ligger han nedbäddad i sängen och sover som en stock. Jag tror inte han sovit färdigt när han vaknar tidigt - han måste lära sig att sova längre... Hur lär man en 1-åring att sova längre?!?! Någon som vet - jag vet inte. Tror inte att det funkar.

Idag ska vi iväg till Toys´r´us. Nyöppnad leksaksaffär i stan. Ska kolla på lite julklappar till Elias - vi ska inte köpa ngt idag. Eller kanske att vi måste köpa lite julgrjejer, jag börjar ju få lite julstämning för första gången på massor med år. Tror att det hänger ihop med att vi ska vara hemma på julafton. Vet att vi inte har ngn press att åka runt till alla. Undrar just om det kommer hit ngn på julafton? Vi får väl se! Annars ska vi bara vara ute och mysa på. Det är så fint väder, nästan plusgrader och sol. IDAG får jag inte glömma att se slutet på Desperate, somnade ju i tisdags missade sista 20 minutrarna.

Sverige förlorade igår! Väntat men ändå riktigt trist. MEN vi tar det på onsdag istället...

 Ha nu en riktigt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback