Skit också!

Min pappa åkte på bio tidigare ikväll, han kom då förbi med sitt Robert-kort till Boxern. Allt detta för att vi skull få se hockeyn, Luleå-Södertälje. När Luleå precis gjort 2-0 så bröt det. INGEN SIGNAL stod det och står det fortfarande. De varnar på radion om att det är något fel på Älvsbysändaren. Jag HOPPAS verkligen att problemet löses innan 22.00, eftersom det då är FOTBOLL!!! Gud nåde den som inte fixar sändaren, då skickar jag Elias till personen i fråga i MINST åtta timmar.

Elias har by the way ikväll haft det jobbigt. Han totalvägrade att sova. Har fått ligga brevid honom i över EN timmes tid MEN nu har han äntligen somnat. Tror att det varit mkt för honom idag; lekland med mobbe samt träffat bägge farbröderna osv... En ny dag imorgon!

Nu håller jag tummarna att TV:n snart börjar funka igen!

TREVLIG KVÄLL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback