Mitt hjärte smälte idag...

Dagis har ju som bekant varit stängt idag... Så vi brummade ut till Tommys jobb för att se hur det blivit efter ombyggnaden. Där körde Elias lite traktor och sprang runt som en galning. Pappa blev superglad över lite besök och vi stannade ett bra tag. Efter jobbet blev det ett besök på Kvantum, lite handling för helgen... I bilen på väg från Tommys jobb började jag sjunga lite - Imse vimse... - och då började Elias göra rörelser till!!!! Kan ni fatta?!?! Har aldrig sett honom göra det tidigare. Där sitter han på passagerarsätet, fullt påklädd i overallen och gör rörelser till Imse vimse - mitt hjärta det smälte. Höll på att börja gråta, tårarna flödade upp i ögonen MEN skulle ju hålla ögonen på vägen.


Denna underbara unge! Kan inte fatta att han är så duktig och framförallt att han är MIN, egentligen vår MEN mest min!

Nu sover han nedbäddad i sin säng och han sover gott, vill jag lova. Imorgon väntar leklandet med mobbe Stefan!

Amanda rockade i IDOL! Daniel är oxå bra. Tror att det kommer stå mellan dem i Globen. Kan inte fatta att Andreas är kvar, ingen känsla. Mattias har mer känsla än honom, trist att han åkte ut men han verkade inte alltför ledsen för det. Marie P - vad gör hon kvar? Ngn som vet? Sjunga kan hon MEN absolut inget mer...

STOR KRAM och GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback