Bloggeliblogg!

Idag hittade jag en sårskorpa i Elias huvud! Vad gör man? Ringer till dagis och skriker på dem att de inte berättat ngt. Det är en ganska stor skorpa, dvs. vi borde sett om han slagit huvudet så det blödde här hemma. JAG kan inte begripa att de inget sagt... Kanske de glömt tänker man då - MEN - de kan baske mig inte glömma om ens barn blött ngn dag. Det handlar om förtroende!!! Vad göra?

Idag har vi varit ute i nästan TVÅ timmar, strålande sol och nästan plusgrader. Jätteskönt! Elias har provat sin nya bob och han gillade verkligen den. Han har suttit still och åkt men mot slutet gick det för sakta. Så fort vi ökade farten skrattade han så högt att hela kvarteret hörde honom. Han trillade bara av en enda gång - sötnosen!

Morfar, mormor, Hasse och farmor har varit här. Nästan på samma gång. De har avlöst varandra. Det är alltid kul när de komemr och hälsar på MEN Elias blir såååååå trött och nu på eftermiddagen har han vägrat att sova. Han har jätteont i munnen (tänder på G) så han har inte varit ngt roligt sällskap. Nu ligger han på storebrors säng och myser men han kommer nog snart upp igen....


Nu ska jag börja laga mat, idag serverar huset pannbiffar!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback