29 år!

Det är jag nuförtiden - kan inte fatta. MEN hade nog hellre fyllt 30 direkt, känns lite löjligt att bli 29... Nåja - det är ju bara ett år. Här gör vi inte speciellt mycket. Jobbar, Elias är på dagis och vi träffas knappt här hemma. Känns som att jag å Tommy har ett förhållande med varandra på telefon... När vi kommer hem efter 16.30 fixar vi mat och grejar, sedan går T ut i garaget och stannar ett par timmar. Nu ikväll är han på hockey, snacka om att inte träffas. Det kommer garanterat en tid när man bara vill kräkas på varandra.... eller?!?!


Elias trivs hyfsat på dagis - han gråter inte när vi lämnar honom numer och det känns tryggt. Det är ju inte så att han springer in och leker utan vi får snällt hålla honom i handen och sätta honom i knä på ngn fröken. Sedan vinka och gå! USCH - vad det svider i hjärtat när man lämnar honom... Han mår nog inte så dpligt av dagis i alla fall.

Nytt är att Elias har FEM tänder - en till är på gång, vi får se när den kommer ner ännu mer. Han har börjat springa, klättra och prata - ALLTING samtidigt! Tyvärr förstår vi inte vad han säger men vi försöker... Han klarar till och emd av att springa i vinterskorna ute. Klättrar det gör han överallt, nu kan han ta sig upp i soffan. Hans mål är att ta sig uppför lådorna i köket men än så länge har det inte gått, det är nog bara en tidsfråga.

Imorgon kommer kusin vitamin HIT - ÄNTLIGEN - som vi längtat efter henne! Ska bli så kul! Har inte träffat henne på över ett år, kanske 10 månader. Hon har hunnit ta studenten och fylla 18! Nyss föddes hon och var nästan världens gulligaste bebis och nu är hon vuxen och hon BOR med sin kille... Jag är nog lite gammal trots allt!

IDAG fyller min lillebror, bebbens mobbe 27 år - ETT STORT GRATTIS på din dag!!! Inget firande idag eftersom han jobbar men i helgen ska vi dit på kalas. Hoppas det blir ngn smarrig tårta MEN såvitt jag vet så finns ingen ekologisk grädde och då blir det ingen gräddtårta i alla fall. Vi får se vad han hittat på!

Nu ska jag jobba lite, trots höstlov, ska förbereda inför kommande vecka. Kommer inte ha tid i helgen.

KRAM TILL ER ALLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback