MINNET

... har jag tappat på vägen! Jag blir så himla förbaskad på mig själv ibland. Det har inte hänt  mkt skrev jag i förra inlägget.

MORMOR har ju fyllt 50 år! Bebben var ju på sitt första party!!! Snacka om att han var poppis! Det gick jättebra! Vi la han vid 20,30 och han sov fram till 22,30. Då vaknade han och Tommy fick gå in och lägga sig med honom. Sedan sov bebben fram till 05,30 i ett svep! Det har ju aldrig hänt!!! Han brukar ju alltid vakna ett par gånger per natt men inte då - han har även sovit så bra ett par nätter efter det :) Måsteju försvara mig lite, kunde inte gå in och lägga mig med bebben eftersom jag var värdinna (första gången!) Det var kul, hoppas att det blir fler gånger.

Mormor fick många fina presenter och naturligtvis tyckte hon bäst om bebbens present. TVÅ biljetter till Robert Wells konsert i Boden. Bebben får inte följa med då eftersom mormors Hasse ska följa. Han fyller oxå år (jämt och i juli) Hur jämt säger vi inte - han vill inte veta av att han fyller år... Kul med fest, bara lite synd att det ska till att ngn fyller 50 när man ska träffa släkten.

Nu ska jag packa lite....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback