Operation...

Har ringt barnmorskan på morgonen. Var tvungen att få lite råd om vad vi ska ge Elias eftersom han fortfarande är dålig i magen. Hon sade att kokt ris och fisk samt kalkon är superbra för bebbemagar. Ska gå och påbörja lite matlagning...

Idag har vi klivit upp tidigt, som alla andra dagar... MEN idag hade vi en tid att passa. Dagen D var framme för sambon. Visdomständerna skulle dras ut. 9,15 satt vi i bilen på väg till sjukhuset. Han var supernervös, eftersom hans trevliga (?) arbetskamrater skrämt upp honom. TACK för det! Vi kom fram och han fick gå in. Sköterskan sade att det tar ca 30-40 min. Det var ju bra, tänkte jag och gick för att besöka min mamma. Bebben sov och sov. MEN vaknade efter en stund. Han lekte lite med mormor och åt lite lunch. Som vanligt sket han MEN eftersom han itne är riktigt bra i magen, så hade han skit ända upp i nacken och vi gick för att byta... Då ringer de från operationen och meddelar att Tommy är klar. Så vi speedade på och gick upp till honom... Han mådde förhållandevis bra men var lite blodig runt munnen. Han hade fått massor med bedövning. Tommy berättade att de fått KLYVA tanden i FYRA delar, kan ni fatta?! Det låter fruktansvärt! Tandläkaren var vänlig nog att upplysa Tommy om att det var det värsta hon gjort. Det tog TVÅ timmar!

Nu är vi alla fall hemma, så fortsättning lär följa! Nu sover bägge mina prinsar på sängen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback